Saturday, December 21, 2013

KARNIVAl Pendidikan MARA 2013 ( 21&22 DISEMBER)

Assalamualaikum wbt.
Alhamdulillah.. bertemu lagi kita untuk entry pada kali ini. Ana doakan semua sahabat2 sentiasa ceria dan jgn lupa ceria-ceria selalu. Sentiasa tersenyum ye.
Alhamdulillah hari sabtu kelmarin (sidang pagi) di manfaatkan dengan open day Columbia Hospital yang mana ana dan student dari UKM menerangkan tentang Breast Self Examination (BSE). Sambutan adalah sangat menggalakkan dalam for sure sangat gembira krn dapat improve communication skill dan dapt hadiah. Yeay :) Alhmdulillah



Dalam perjalanan pulang sekitar jam 1.30 tengahhari, kami semua tertido kepenatan. Perancangan Allah, Allah sebaik2 penentu perjalanan setiap hambaNYA. Alhmdulillah, apabila sampai berdekatan dengan Sogo Kl, ana tersedar dan tiba-tiba ternampak banner ni....Karnival MARA (21-22 DISEMBER).




Dan secara tidak langsung, nampak jugak bangunan MARA tempat karnival tersebut berlangsung. Terus je trun ke sana dan join karnival tersebut. Di Karnival ni seperti biasa representative dari universiti swasta kebanyakkannya. Kepada sesiapa yang mempunyai adik SPM@ STPM, bolehlah dtg untuk bertnya dan mengetahui peluang-peluang untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi.








Pada masa yang sama, ana juga banyak bertanyakan tentang Pinjaman MARA. InsyaAllah untuk sesiapa yang berminat untuk membuat pinjaman MARA, permohonan akan dibuka dalam bulan Feb@ mac ini. Jadi bolehlah standby ye J

Tinggal sehari saje lagi iaitu hari ni untuk karnival ini. Kepada yang tak berkesempatan jangan bimbang. Hehe. Sebab saya dapat tahu daripada salah satu representative bahawa Karnival Pendidikan MARA akan diadakan secara besar-besaran lagi pada 15-16 MAC 2014. Jadi save the date. Mase ni insyaAllah keputusan SPM dah keluar.

Moga dpermudahkan urusan. Wasalam.


No comments:

Post a Comment