Saturday, February 08, 2014

OFFER LETTER fELLOWSHIP...

-7 Feb 2014-
Alhmdulillah.. Alhamdulillah... Alhamdulillah..

Terima kasih ya Allah.. kerana sentiasa mempermudahkn urusan hambamu yg kerdil ni.. ENgkau Maha Besar. Dalam sedar x sedar, aku dah melangkah sejauh nie.. dan skrg..alhmdulillah.

Officially, semalam dapat offer letter fellowship.



Terima kasih Allah :)



10 comments:

  1. Tahniah fifah.... wish u all de best..

    ReplyDelete
  2. Zaki, terima kasih. jauh lagi perjalanan nie.. Alhmdulillah :)

    ReplyDelete
  3. Salam..nk tya, utk skim fellowship UKM ni setelah tamat pngajian PhD mmg terus diserap sbg lctrr UKM ke? dgn jwtn tetap? terima kasih:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummusalam wbt.

      In sha Allah sebelum masuk berkhidmat akan ade interview. Kemudian akan masuk sebagai tenaga pengajar dan untuk dapat tetap xclap saya keje setahun dulu . Maaf tidak dapat bgtau exact info berkenaan ini.

      Welcome :)

      Delete
  4. Salam. Nak tanya susah tak interview ? Dia tanya mengenai apa ya ? Awak pergi tak interview TAM UPM ? Atau pergi UKM punya je ? Terima kasih

    ReplyDelete
  5. salam. saya bercadang nak apply fellowship ukm. tapi ada syarat yang kita kena mohon/mendapat tawaran universiti terkemuka dunia. Di mana saya boleh check senarai universiti tu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummusalam wbt. Maafkan saya di atas kelewatan

      Universiti terkemuka dalam negara mestilah universiti yang mempunyai ranking lebih tinggi dari UKM contoh, UM

      bagi Universiti luar negara, UKM biasanya akan merujuk kepada senarai universiti yang dikeluarkan oleh KPM. Saya tidak pasti dimanakah senarai tersebut boleh anda dapat.

      tetapi jika anda sudah mendapat tempat di 50 universiti tempat luar negara berdasarkan Times Higher Education, that should be fine.

      Delete
  6. As salamualaikum.

    Saya ada kemusykilan sedikit. Elaun peribadi adalah RM 3,500 sebulan kan? Bagaimana pula dengan bayaran yuran pengajian? Adakah ada perruntukan lain ataupun kena guna daripada elaun peribadi bulanan tersebut?

    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummusalam wbt.

      Elaun fellowship sebanyak RM3500 dibayar ke akaun malaysia sepanjang prngajian master saya di Imperial College London (RM3500 x 12 bulan).

      Elaun bulana diluar negara , tiket penerbangan, visa etc dibayar oleh jpa memandangkan saya penerima biasiswa Agong.

      Jadi saya xsentuh langsung gaji RM3500 di Malaysia sepanjang pengajian master kerana elaun luar negara yang diberi oleh jpa sudah mencukupi.

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete